Friday, March 02, 2007

做到傻既論壇

特首論壇做到傻,半夜還在趕,但趕完無幾耐,最高領導人話唔要,浪費晒啲彈藥.當然了,這些東西,有好多人頂唔順!

梁(梁家傑) 曾(曾蔭權)

(一)
梁:千祈唔好當北京抗拒民主,民主及法治係國策,北京在港行的政策全部務實理性,例如曾先生都被人 形容過是「港英餘孽」,但都可以起用,證明係務實,理性.

(二)
梁:香港的根在神州大地,香港的將來與中國的將來是緊緊在一起,無論在文化,政治及經濟都一樣,我一定朝着這方向做.
曾:一定要心個句,口講個句,最重要.
梁:我心個句就係口個句.   

(三)
曾:不好的是有理想,但做時人人唾罵,最緊要能夠講得到,做得到,希望梁先生要三思三思,要深思.
梁:曾先生,只有信任人民的政府,人民才會信任,有競爭,才有進步,香港需要變,像任何大公司,你要變,首先換誰,行政總裁嘛!

(四)
梁:沒有你們的支持,我不可能站在這裡,亦不可能成為正式的特首候選人,我之做得到,是香港求改變,「有得揀,先至係老闆」,香港人要做老闆,一定要有得揀.

(五)
曾:我相信在初次同市民接觸時,梁先生你正讀緊大學.
梁:接觸有多種,可能有很多保鑣圍住握十五分鐘,或單方面嗌咪,我在區內做了兩年議員,已做了1200個案,這才是真正接觸.

2 Comments:

Blogger 肚餓Chris said...

我噚晚冇睇, 係咪好似apple咁講呢?

4:24 PM  
Blogger CYK said...

比想像中好睇,曾較拘謹,梁明顯豁出去,表現較放,但講既內容沒什特別,梁講到一些議題時,更覺了解不足及幼稚,不過,都幾有趣..至於蘋果,好似左部,一樣咁極端,有時睇都幾開心,兼可消氣.

另外,你開番個博,恭喜晒!不過,你講個啲輪我唔識,望看多些,會有進益.

12:16 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home