Wednesday, May 07, 2008

迷人pink lady

巴士行走着,對面兩個女子,不斷說話,內容提及學校如何如何,兩人應在小學工作.看外形,她們穿上十分穩重的西褲套裝,短頭髮,手拿皮大袋或公事包,她們的年紀不輕,樣子嚴肅,談話時沒有笑容,我猜她們在校裡是位高權重,如訓導主任之類.

若我是小學生,定不喜歡這樣的「婆娘」,不漂亮不打緊,但一點也不可親,真的受不了.

我覺可親的老師,是那迷人pink lady.多年來我仍記得她的麗影.

中學時,剛從外國回來的她,來任教英文並出任我班的班主任,她是全校最漂亮的(我認為).身段適中,鬈鬈的頭髮垂至肩膀,樣子有少許「鬼妹味」.她好惡,口頭禪是「all in a mess!」鬧人時鼻子皺起來,當時就想若她常常鬧人,肯定好快「巢皮」.但她其實只想我們學好英文.

有一天,她穿了一套半透明質料的粉色上衣和裙子回來,令我們眼前一亮,太美麗了.當然只有外貌,不足以令我覺得可親.有一天,她光臨在窮鄉僻壤的寒舍,探訪她班裡的窮學生,令我感動得眼濕濕.在讀書生涯裡,她是第一個亦是唯一一個,探訪我家的老師.

可親靚靚老師,名字帶點古典味,當時已婚的她,丈夫跟我同姓.

10 Comments:

Blogger sasady said...

我中學時,都有個靚靚miss, 教我中文科的, 上堂時我好鍾意定定眼咁望住佢, 我覺得佢好靚, 原來佢係一個大導演的老婆, 你猜唔猜到那位導演嗎?

11:28 PM  
Blogger sasady said...

呀!!比貼士你, 佢現在入左無線做喇~~

11:37 PM  
Blogger CYK said...

我好耐無睇無線,個導演姓什麼?

11:39 PM  
Blogger 肚餓Chris said...

有冇相?
我以前的老師冇一個ok的.

10:26 AM  
Blogger CYK said...

陳年嘢,有相都係大合超,又矇又超細,睇唔真啦!

2:44 PM  
Blogger sasady said...

無線而家 8:30pm 播緊果套' X 粉XX', 唔記得個名, 有佢份.

5:23 PM  
Blogger CYK said...

同事話叫銀樓金粉,都唔睇電視,你開估啦!

11:34 PM  
Blogger sasady said...

'殺出西營盤'果個導演law~

12:04 AM  
Blogger CYK said...

你俾咗咁多資料,都係唔識,套戲無睇過,但個導演個老婆靚唔靚?

8:09 PM  
Blogger sasady said...

超靚!!唔得頂!!!上堂時我好鍾意定定眼咁望住佢, 而佢老公─唐基明, 你識唔識呀?

10:48 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home