Thursday, August 16, 2007

影響力

估不到說話素來不動聽的我,所說的話竟對人有影響力,來言說聽到我的說話後,在車上一直想着;要為自己的未來職業打算下.唉,知恥近乎勇,能夠知道自己所欠缺是什麼,並朝這方向努力改善,已踏出重要的一步.我只是說出己見,點出問題所在,再加幾句勉勵說話.我真不知我的說話,在別人心目中的份量這麼重.那我說話真的要非常小心,以免對人有不能挽回的影響.

說到言語的影響,一年多前與我斷交的鍵友,恐都是口舌招徠的後果.我曾對他說,想不出我會對什麼人有影響力,他這樣回應:「每個人都有佢既影響力,在乎有幾大,妳問佢,佢有回應,都算係有影響力丫,妳問佢,佢都費事踩妳,咁就對佢而言,係果件事上,妳就冇乜影響力(當然不盡都係咁樣).當然有影響力既人講過既野可能會有多些人記得,但小人物或名不經傳既人物講過既野亦都會有人記得.認知心理學黎睇,有些資料有價值又或者某些人對某些資料係較敏感都會記得,有d人就係唔知點解都會有人記得.不過記唔記得唔係最重要,最重要知道自己點解要咁做.清楚了解自己為何這何咁做,或者唔多唔少都能知所進退.」

或許我就是不能知所進退,漸漸地令人不好過,最終拜拜.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home