Saturday, March 24, 2007

X'你'代表我?

袋巾及煲呔成日話代表我們,我就話:X'你'代表我?代表這兩個字好多人鍾意講,人民大會堂有人講;立法會有人講;公司有人講,學校有人講;街市有人講....很好心的人,做了一些事,就可以做代表;別人說他叻,他就做了代表;鍾意講野,兼講得幾好,又做了代表;同某人好似好熟,代表囉....代表身邊總有一群人,出謀獻策,熱情爆燈,冷不防問你一句:你做不做?你參不參加?你支不支持...縱然眾人言談的代表,我完全不識,他亦無興趣識我,但都要有反應.若一句話沒興趣,兜口兜面答人,好似不太禮貌,但若吚吚哦哦,砌詞推搪,又太違心,沒誠意.所以呢,代表們令我變成一個虛假的人.

3 Comments:

Blogger 肚餓Chris said...

..我唔係好明你講咩添~

12:53 PM  
Blogger CYK said...

我只係講所謂「代表」的現象,其實想指明,「我」不是什麼人可以代表的,除非得到我的授權,但現實是,都無人問你.

3:54 PM  
Blogger Unknown said...

明白, 哈哈

12:28 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home