Tuesday, March 13, 2007

第一百篇

自從去年六月世盃開通此誌,今日張貼這篇是第一百篇.若一篇代表一年,往下就要進入另一世紀.總結上世紀,發覺反應冷淡,其中一個忠實粉絲,又與我永遠告別;另一粉絲,話要不留足跡.不過,我應會繼續寫下去,因為我唔係reader's response,而係writer's intension,因為無稿寫,所以一定要寫,否則積壓住,無處發洩,會發惡夢.

講開發夢,昨晚竟夢到瘦高鬍子教授,他吩咐幾個學生抄下同學們的資料,每人負責十個八個,我是其中一名被指派者,但不知為何,夢裡的我做得很慢,那些同學的名字,我聽極都聽不明,他們的發音介乎廣東話與普通話之間,結果,要他們自己寫.眼看別的指派者做得很快,心很急....醒了!

2 Comments:

Blogger willsin said...

你寫得很好, 我也常常睇的. 有時間請繼續寫.

6:11 PM  
Blogger sasady said...

我係你嘅哈米粉絲^^
我每晚都發夢, 有些很好玩, 有些分上下集, 有時會夢到一d 從來未去過的好靚嘅地方, 你夢中情況亦會偶然發過, 打電話按極號碼都是錯, 人家說話聽極都唔知佢地講嘜,不過我好鍾意發夢架, 無分日夜白晝...

9:40 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home