Wednesday, April 11, 2007

真誠對待自己

港青少年曾俊樺,回鄉只幾天,就躺在深圳的醫院變成植物人.這情景令我想起月前身故的好友.他留醫了十多天,終撤手塵寰,沒有留下一句說話,也沒看過我們一眼.

另有好友談生命長短問題,我說自己因家族情況,應屬不長命之類,他問若如此,那有什麼事想做,我登時答:想不到.其實,應可想到,但這根本不可能,古今中外,誰人有起死回生之力.

生命短促,所以想做什麼,都應該諗諗:流浪三年;離婚/結緍;做第三者;做負心人;不想工作;無錢又要買大屋;一日食八十枝煙;飲酒半打;狂鬧人;一擲萬金然後孭卡數;選立法會議員;向仇敵撥漆;捐出身家十分X;....最重要是不要自欺欺人,真誠對待自己.

人心複雜,有時感到活得不耐煩,沉沉至地獄底;有時好積極,如登高山明媚處.

4 Comments:

Blogger Unknown said...

我都諗唔到如果我明天死,我宜家會做乜野.

.....

如果我無論做乜野我都係會死, 咁我做d咩都冇所謂啦, 總有野係做唔哂既.

可能我會同個女講下人生道理咁啦

11:47 AM  
Blogger sasady said...

我每晚合埋瞓得着就當果日嘅我連埋時間都係死左, 第二朝擘得大眼而且意識仍然存在嘅...咪就係新生囉.一日一世幾充實~

11:02 PM  
Blogger 肚餓Chris said...

係啦, 其實"我"係冇可能知道"我"死左.
所以, 都冇乜好驚.. 真係, 死左都唔知.

不過, 如果死左之後仲有靈魂又另計

12:59 PM  
Blogger CYK said...

係呀,正如伊壁鳩魯說,死亡根本沒有什麼,它與生者或死者皆無關,因為「當我們存在時,死亡不存在;死亡存在時,我們已不存在了.」

2:43 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home