Friday, September 05, 2008

石沉大海好啲!

郁民話要掃走呢舊石,佢應該好有chance,佢係條管道人氣高企,打擊率(每看一次都當係打擊阿無)超爆,證明啲青蔥好十扑佢,我都想佢得,事實佢真係好猛(講料呀),講啲嘢地下都有回聲。以前教書時,好記得佢成日鬧我地:「番去睇多啲報紙,唔睇,做咩XX呀?!」我個時讀夜校,日頭番工,好多同學係咁,但佢一啲都唔睇呢面,對住啲勁差表現又交唔到貨嘅學生,一句得埋嚟:「一係讀書,一係做嘢,唔好同我講交唔到功課,讀唔到書,咪唔好讀囉!」

佢個時瘦個條柴,口擔煙,半個pat pat坐係枱,腳印吓印吓,成個流氓格,但舌燦蓮花,又馬英九、李登輝、李光耀、國民黨、共產黨...鬧共產黨至勁,捧馬英九捧到天上有地下無。而家佢上電視鬧人個樣,已經無以前咁x寸,肥咗嘛,順眼啲。

電視辯論呢家嘢開正佢個瓣,事關N年前佢己經話美國XXX靠電視辯論贏咗總統大選,佢深明此道,咪經典重現囉!

至於呢舊石,唉,都唔知點講好,佢話自己做咗好多嘢,仲搵人出嚟唱,我細細個已睇報紙,都知道佢啲嘢;「基xx工業xx會」,以前(好久個隻)成日見報,但近年(都十年八載啦)都無咩踪影,又唔見佢係垃圾會肺up,剩係記得佢侍母至孝,亦識得個仙仙,莫非要我地做神人(神經特別敏銳個啲),先知佢肺苦。佢近年唯一打動我嘅,係先幾年一篇雜誌文章,詳細內容唔記得,但佢攞某些食物嚟記憶各種感情及舊時文化,寫嚟情文並茂,都幾動人。

無囉,呢舊石,即使俾你入番去咁又點,不可能一石激起千重浪,還是石沉大海好啲!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home