Wednesday, April 14, 2010

華叔的豁達

這網誌半年沒有寫了,即使自寫自看,也太過了點啊!我這個人只能一心一用,做得這樣,那樣就忘了。但間中回看在這裡寫的東西,有些自覺還可以,甚至有點感動。

今天再提筆,只因今日看到華叔在報章講自己的家庭背景,其情況與己何其相似。我有時都會感到自己命活不長,也試過有活得不耐煩的感覺,不過,這並不表示我要走去自我了斷。

若一天如華叔,也患了絕症,我會有他的豁達嗎?
  
~~(明報)支聯會主席司徒華證實患上第四期肺癌,但華叔處之泰然,仲識得講笑話自己活到79 歲,已高過晒香港男士平均年齡78.9歲,而且呢世人又做咁多事,無乜值得遺憾!華叔對生死睇得咁豁達,原來背後有一個故事。

Emily 前日去華叔屋企,見佢廳中間放咗兩張黑白相,一個係華叔爸爸,另一個係媽媽,不過佢兩個係華叔好年輕時,已經離開咗華叔。華叔講起父母既故事,話兩老都係英年早逝,媽媽39 歲時離世,當時華叔只得11 歲;爸爸52 歲時過身,當時華叔只係21 歲。 痛失雙親既華叔,自此就對生死睇得好化,所以?家能夠活到79 歲,佢話都已經無憾。~~
   
  

1 Comments:

Blogger Unknown said...

嘩..原來佢阿爸阿媽咁早就死咗..佢自己選擇獨身,唔知係咪同呢樣嘢有關呢?

鐘意寫咪寫囉,唔駛咁介懷隔得耐唔耐o既。:]

6:59 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home